Konspekt

Konspekt dla klasy  „O”

Opracowała: Anna Bryszewska

Lekcja 14- 7 kwietnia

Nazwa bloku programowego: Rooms

Temat: Furniture and adjectives.

Cele główne:

  • znajomość nazw pomieszczeń w języku angielskim
  • znajomość nazw mebli w języku angielskim
  • umiejętność odpowiedzi na proste pytanie w języku angielskim
  • znajomość podstawowych przymiotników opisujących

Cele szczegółowe- uczeń:

  • potrafi nazwać pomieszczenia w domu
  • potrafi nazwać niektóre z mebli w języku angielskim
  • potrafi opisać przedmiot prostymi przymiotnikami „big, small, hard, soft”

Metody:

  • metody czynne: metoda kierowania aktywnością, metoda ćwiczeń, metoda total phisical response (reagowanie całym ciałem);
  • metody oglądowe: obserwacja i pokaz: czynności, przykład osobisty nauczyciela, utwory muzyczne, opowiadanie;
  • metody słowne: uczenie piosenek, opowiadanie bajki z pokazywaniem razem z nauczycielem.

Środki dydaktyczne:

Odtwarzacz płyt CD, pacynka sowa, flashcards rooms, flashcards furniture, piosenka „Teddy Bear”, bajka „Goldilocks and the three bears”, worek z przedmiotami „duży, mały, miękki, twardy”, piosenka „Walking walking”, wierszyk „Clap your hands”

Przebieg:

I jednostka lekcyjna:

Temat: Adjectives.

  1. Przywitanie piosenką „Good morning”
  2. Zapoznanie się pytaniem „What’s your name?”
  3. Piosenka „Teddy Bear”
  4. Zabawy z flashcards.
  5. Wierszyk „Clap your hands”
  6. Zabawa z opisem rzeczy w worku.
  7. Piosenka „Walking, walking”
  8. Bajka „Goldilocks and three bears”- utrwalenie nazw mebli.
  9. Pożegnanie wierszykiem „Goodbye goodbye”.

Leave a Reply