KONSPEKT DLA KLASY: przedszkole
OPRACOWAŁA: mgr Joanna Dębicka
Lekcja 9 – 20 stycznia
Nazwa bloku programowego: Toys
Temat: Noisy toys
Cele główne:
- Nazywanie zabawek w języku angielskim;
- znajomość podstawowych kolorów w języku angielskim;
- znajomość nazw części ciała w języku angielskim;
Cele szczegółowe:
- zna nazwy zabawek w języku angielskim;
- potrafi wymienić w języku angielskim podstawowe części ciała;
- zna podstawowe kolory w języku angielskim;
- śpiewa i ilustruje ruchem piosenki.
Metody:
- metody czynne: metoda kierowania aktywnością, metoda ćwiczeń;
- metody oglądowe: obserwacja i pokaz, przykład osobisty nauczyciela, udostępnianie sztuki: utwory muzyczne;
- metody słowne: uczenie piosenek.
Środki dydaktyczne:
Głośniczek, telefon, flashcards-obrazki „Noisy Toys”, pacynka „Cookie”, maskotka „Snowman”, flashcards „body”, obrazki misiów, obrazki do piosenki „Rainbow colors”/
Przebieg:
I jednostka lekcyjna:
Temat: Noisy toys
- Powitanie piosenką „hello song”.
- Piosenka „Noisy toys” – dzieci układają karty obrazkowe.
- Przypomnienie nazw kolorów „rainbow song”.
- Piosenka „three little bears”.
- Piosenka z pokazywaniem „I am a little snowman”.
- Zabawa w szybkie reagowanie na słówko – dotykanie odpowiedniego obrazka – „Noisy toys”.
- Zabawa w odkrywanie powolne obrazka – zgadywanie nazwy części ciała.
- Pożegnanie piosenką „Bye-bye song”.