Konspekt

KONSPEKT DLA  KLASY: przedszkole

OPRACOWAŁA: mgr Joanna Dębicka

Lekcja  9 – 20 stycznia

Nazwa bloku programowego: Toys

Temat:  Noisy toys

Cele główne:

  • Nazywanie zabawek w języku angielskim;
  • znajomość podstawowych kolorów w języku angielskim;
  • znajomość nazw części ciała w języku angielskim;

Cele szczegółowe:

  • zna nazwy zabawek w języku angielskim;
  • potrafi wymienić w języku angielskim podstawowe części ciała;
  • zna podstawowe kolory w języku angielskim;
  • śpiewa i ilustruje ruchem piosenki.

Metody:

  • metody czynne: metoda kierowania aktywnością, metoda ćwiczeń;
  • metody oglądowe: obserwacja i pokaz, przykład osobisty nauczyciela, udostępnianie sztuki: utwory muzyczne;
  • metody słowne: uczenie piosenek.

Środki dydaktyczne:

Głośniczek, telefon, flashcards-obrazki „Noisy Toys”, pacynka „Cookie”, maskotka „Snowman”, flashcards „body”, obrazki misiów, obrazki do piosenki „Rainbow colors”/

Przebieg:

I jednostka lekcyjna:

Temat: Noisy toys

  1. Powitanie piosenką „hello song”.
  2. Piosenka „Noisy toys” – dzieci układają karty obrazkowe.
  3. Przypomnienie nazw kolorów „rainbow song”.
  4. Piosenka „three little bears”.
  5. Piosenka z pokazywaniem „I am a little snowman”.
  6. Zabawa w szybkie reagowanie na słówko – dotykanie odpowiedniego obrazka – „Noisy toys”.
  7. Zabawa w odkrywanie powolne obrazka – zgadywanie nazwy części ciała.
  8. Pożegnanie piosenką „Bye-bye song”.

Leave a Reply