Konspekt

KONSPEKT DLA  KLASY: przedszkole

OPRACOWAŁA:mgr Joanna Dębicka

Lekcja  10 – 03 lutego

Nazwa bloku programowego: Pets

Temat: Pets

Cele główne:

  • nazywanie zwierząt domowych w języku angielskim;
  • znajomość podstawowych kolorów w języku angielskim;
  • rozwijanie słuchu muzycznego;

Cele szczegółowe:

  • zna nazwy zwierząt domowych w języku angielskim;
  • słucha uważnie historyjki obrazkowej oraz wykonuje polecenia nauczyciela;
  • wyraża ekspresję muzyczną;
  • zna podstawowe kolory w języku angielskim;
  • śpiewa i ilustruje ruchem piosenki.

Metody:

  • metody czynne: metoda kierowania aktywnością, metoda ćwiczeń;
  • metody oglądowe: obserwacja i pokaz, przykład osobisty nauczyciela, udostępnianie sztuki: utwory muzyczne;
  • metody słowne: opowiadania, uczenie piosenek.

Środki dydaktyczne:

Głośniczek, telefon, flashcards – obrazki „Pets”, historyjka obrazkowa „Can I have a pet?”, pacynka „Cookie”, obrazki do piosenki „Rainbow colors”, mały pajączek, dzwonki chromatyczne.

Przebieg:

I jednostka lekcyjna:

Temat: Pets

  1. Powitanie piosenką „hello song”.
  2. Przedstawienie historyjki obrazkowej „Can I have a pet?”.
  3. Piosenka „Pets song” – dzieci układają po kolei obrazki do piosenki.
  4. Przypomnienie nazw kolorów „rainbow song”.
  5. Zabawa w szukanie obrazków po sali.
  6. Piosenka z pokazywaniem „Eensy Weensy spider”. Wspólne śpiewanie piosenki, podczas gdy nauczyciel przygrywa melodię piosenki na dzwonkach chromatycznych.
  7. Pożegnanie piosenką „Bye-bye song”.

Leave a Reply