Konspekt

KONSPEKT DLA  KLASY: przedszkole

OPRACOWAŁA: mgr Joanna Dębicka

Lekcja  12 – 3 marca

Nazwa bloku programowego: Pets.

Temat: Pets.

Cele główne:

  • nazywanie zwierząt domowych w języku angielskim;
  • znajomość podstawowych kolorów w języku angielskim;
  • znajomość nazw zabawek w języku angielskim;
  • rozwijanie słuchu muzycznego;

Cele szczegółowe:

  • zna nazwy zwierząt domowych w języku angielskim;
  • wyraża ekspresję muzyczną;
  • śpiewa i ilustruje ruchem piosenki.

Metody:

  • metody czynne: metoda kierowania aktywnością, metoda ćwiczeń;
  • metody oglądowe: obserwacja i pokaz, przykład osobisty nauczyciela, udostępnianie sztuki: utwory muzyczne;
  • metody słowne: opowiadania, uczenie piosenek.

Środki dydaktyczne:

głośniczek, telefon, flashcards – obrazki „Pets”, pacynka „Cookie”, obrazki do piosenki „toys”, flashcads „Wheels on the bus”, mały pajączek.

Przebieg:

I jednostka lekcyjna:

Temat: Pets

  1. Powitanie piosenką „hello song”.
  2. Piosenka „Pets song” – dzieci układają po kolei obrazki do piosenki. Wspólne śpiewanie piosenki.
  3. Układanie wieży z nowo poznanych słówek – zabawa z kubkami oraz flashcards.
  4. „Wheels on the bus” – piosenka.
  5. Przypomnienie słownictwa „toys” – układanie obrazków do piosenki.
  6. Piosenka z pokazywaniem „Eensy Weensy spider”. Wspólne śpiewanie piosenki.
  7. Pożegnanie piosenką „Bye-bye song”.

Leave a Reply