Konspekt

KONSPEKT DLA  KLASY 0

OPRACOWAŁA:mgr Joanna Dębicka

Lekcja  12 – 3 marca

Nazwa bloku programowego: Rooms.

Temat: Rooms

Cele główne:

  • znajomość nazw pomieszczeń w domu w języku angielskim;
  • utrwalenie nazw zabawek w języku angielskim.

Cele szczegółowe: Uczeń:

  • potrafi nazwać pomieszczenia znajdujące się w domu;
  • zna nazwy zabawek;
  • wymienia nazwy opisujące pogodę w języku angielskim;
  • potrafi liczyć do 10 w języku angielskim;
  • śpiewa i ilustruje ruchem piosenki.

Metody:

  • metody czynne: metoda kierowania aktywnością, metoda ćwiczeń;
  • metody oglądowe: obserwacja i pokaz: czynności, przykład osobisty nauczyciela, udostępnianie sztuki: utwory muzyczne;
  • metody słowne: uczenie piosenek.

Środki dydaktyczne:

telefon, głośniczek, pacynka „Cookie”, flashcards-obrazki „toys”, flashcards „rooms”, książka „Here’s Patch”, flashcards „Wheels on the bus”.

Przebieg:

I jednostka lekcyjna:

Temat: Rooms

  1. Powitanie piosenką „hello song”.
  2. Powtórzenie słownictwa związanego z pogodą – piosenka „How’s the weather?”
  3. Zapoznanie z piosenką „Rooms song” – przedstawienie pomieszczeń znajdujących się w domu.
  4. Dopasowywanie przedmiotów do odpowiednich pokojów.
  5. Piosenka „Noisy toys”.
  6. Piosenka „Wheels on the bus”.
  7. Pożegnanie piosenką „Bye, bye song”.

Leave a Reply