KONSPEKT DLA KLASY: przedszkole
OPRACOWAŁA: mgr Joanna Dębicka
Lekcja 13 – 17 marca
Nazwa bloku programowego: Jungle animals
Temat: Jungle animals
Cele główne:
- nazywanie zwierząt żyjących w dżungli w języku angielskim;
- znajomość podstawowych kolorów w języku angielskim;
- znajomość nazw zabawek w języku angielskim;
- rozwijanie słuchu muzycznego;
Cele szczegółowe:
- zna nazwy dzikich zwierząt w języku angielskim;
- wyraża ekspresję muzyczną;
- śpiewa i ilustruje ruchem piosenki.
Metody:
- metody czynne: metoda kierowania aktywnością, metoda ćwiczeń;
- metody oglądowe: obserwacja i pokaz, przykład osobisty nauczyciela, udostępnianie sztuki: utwory muzyczne;
- metody słowne: opowiadania, uczenie piosenek.
Środki dydaktyczne:
Głośniczek, telefon, flashcards „Pets”, pacynka „Cookie”, flashcards „Jungle animals”, historyjka obrazkowa „Jungle animals”, obrazki do piosenki „toys”, flashcads „Wheels on the bus”.
Przebieg:
I jednostka lekcyjna:
Temat: Jungle animals
- Powitanie piosenką „hello song”.
- Historyjka obrazkowa „Jungle animals”.
- Piosenka „Jungle animals” – dzieci układają po kolei obrazki do piosenki. Wspólne śpiewanie piosenki.
- „Wheels on the bus” – piosenka.
- Przypomnienie słownictwa „toys” – układanie obrazków do piosenki.
- Pożegnanie piosenką „Bye-bye song”.