Konspekt

KONSPEKT DLA  KLASY 0

OPRACOWAŁA: mgr Aleksandra Bielińska-Podejko

Lekcja  6 – 25 listopada

Nazwa bloku programowego: The weather

Temat: Sun or snow?

Cele główne:

  • rozwijanie umiejętności językowych;
  • rozbudzanie ciekawości do języka angielskiego;
  • zapoznanie z nazwami zjawisk pogodowych.

Cele szczegółowe:

  • uczeń potrafi nazwać zjawiska pogodowe w języku obcym;
  • potrafi nazwać pory roku w języku obcym;
  • umie dopasować pogodę do pory roku;
  • doskonali umiejętność prawidłowego trzymania narzędzia do pisania;
  • poznaje nowe przymiotniki.

Metody:

  • metody praktyczne: pytania i odpowiedzi;
  • metody aktywizujące: gry i zabawy;
  • metoda oglądowa: flashcards

 

Środki dydaktyczne:

Zeszyt ćwiczeń, flashcards, karty pracy

 

Przebieg:

I jednostka lekcyjna: 

Temat: Sun or snow?

  1. Przywitanie nauczyciela z klasą z wykorzystaniem podstawowych zwrotów z języka angielskiego,
  2. Krótkie wprowadzenie do tematu lekcji.
  3. Klambury językowe – nauczyciel pokazuje a uczniowie próbują zgadnąć o jaką pogodę chodzi.
  4. Uczniowie rozwiązują zadania z kart pracy.
  5. Pożegnanie nauczyciela z klasą.

 

 

Leave a Reply