KONSPEKT DLA KLASY 0
OPRACOWAŁA:mgr Joanna Dębicka
Lekcja 12 – 3 marca
Nazwa bloku programowego: Rooms.
Temat: Rooms
Cele główne:
- znajomość nazw pomieszczeń w domu w języku angielskim;
- utrwalenie nazw zabawek w języku angielskim.
Cele szczegółowe: Uczeń:
- potrafi nazwać pomieszczenia znajdujące się w domu;
- zna nazwy zabawek;
- wymienia nazwy opisujące pogodę w języku angielskim;
- potrafi liczyć do 10 w języku angielskim;
- śpiewa i ilustruje ruchem piosenki.
Metody:
- metody czynne: metoda kierowania aktywnością, metoda ćwiczeń;
- metody oglądowe: obserwacja i pokaz: czynności, przykład osobisty nauczyciela, udostępnianie sztuki: utwory muzyczne;
- metody słowne: uczenie piosenek.
Środki dydaktyczne:
telefon, głośniczek, pacynka „Cookie”, flashcards-obrazki „toys”, flashcards „rooms”, książka „Here’s Patch”, flashcards „Wheels on the bus”.
Przebieg:
I jednostka lekcyjna:
Temat: Rooms
- Powitanie piosenką „hello song”.
- Powtórzenie słownictwa związanego z pogodą – piosenka „How’s the weather?”
- Zapoznanie z piosenką „Rooms song” – przedstawienie pomieszczeń znajdujących się w domu.
- Dopasowywanie przedmiotów do odpowiednich pokojów.
- Piosenka „Noisy toys”.
- Piosenka „Wheels on the bus”.
- Pożegnanie piosenką „Bye, bye song”.