KONSPEKT DLA KLASY I
OPRACOWAŁ: Maciej Wojciechowski
Lekcja 2 – 22 września
Nazwa bloku programowego: Język angielski
Temat: Goldilocks and the Three Bears.
Cele główne:
- Kształtowanie umiejętności językowych;
- Rozbudzanie ciekawości do języka angielskiego.
Cele szczegółowe:
- Uczeń poznaje nowe słownictwo i wyrażenia;
- Uczeń wie jak reagować na poszczególne komendy w języku angielskim;
- Uczeń mówi po angielsku.
Metody:
- Podające;
- Eksponujące;
Środki dydaktyczne:
Materiały ze strony internetowej: https://learnenglishkids.britishcouncil.org/sites/kids/files/attachment/short-stories-goldilocks-and-the-three-bears-worksheet.pdf
Przebieg:
I jednostka lekcyjna:
Temat: Goldilocks and the Three Bears.
- Przywitanie nauczyciela z klasą,
- Nauczyciel wprowadza uczniów w fabułę bajki i stara się zaciekawić uczniów.
- Uczniowie oglądają bajkę i jednocześnie powtarzają wybrane wyrażenia i z pomocą nauczyciela odpowiednio reagują np. ‘too cold’ – uczniowie pokazują, że jest im zimno.
- Uczniowie pracują indywidualnie i rozwiązują zadania dotyczące tematu lekcji.
- Pożegnanie nauczyciela z klasą.