LEKCJA 1–16 WRZEŚNIA
Nazwa bloku programowego: Holidays.
Temat: What did you do on holidays?
Cele główne:
- Kształtowanie umiejętności językowych
- Rozbudzanie ciekawości i chęci do nauki języka angielskiego
Cele szczegółowe:
- Uczniowie uczą się opowiadać o swoich doświadczeniach podczas wakacji
- Uczniowie poznają i utrwalają słownictwo związane z różnymi aktywnościami, które podejmują w czasie wolnym
- Nauka i utrwalanie czasu przeszłego Past Simple w języku angielskim
Metody pracy:
- Metody praktyczne: pytania i odpowiedzi, słuchanie i powtarzanie
- Ruchowa
- Aktywizująca: gry i zabawy
Środki dydaktyczne:
- Podręcznik,
- Zeszyt ćwiczeń
Przebieg I jednostka lekcyjna, temat: What did you do on holidays?
- Przywitanie nauczyciela z klasą z wykorzystaniem podstawowych zwrotów w języku angielskim
- Uczniowie poprzez różne zabawy, zgadywanie, a także zwykły wykład poznają słownictwo potrzebne do opisywania wakacji
- Uczniowie poznają zasady tworzenia czasu przeszłego Past Simple
- Uczniowie opowiadają o tym co wydarzyło się na wakacjach, a także pytają się rówieśników o ich doświadczenia
- Uczniowie żegnają się z nauczycielem używając zwrotów w języku angielskim