Konspekt

KONSPEKT DLA  KLASY 0

OPRACOWAŁA: Joanna Dębicka

Lekcja  8 – 13 stycznia

Nazwa bloku programowego: Toys

Temat:   Noisy toys

Cele główne:

  • Poznanie nazw zabawek w języku angielskim;
  • znajomość nazw opisujących pogodę w języku angielskim.

Cele szczegółowe: Uczeń:

  • Potrafi wymienić nazwy hałaśliwych zabawek;
  • wymienia nazwy opisujące pogodę w języku angielskim;
  • potrafi liczyć do 10 w języku angielskim;
  • śpiewa i ilustruje ruchem piosenki.

Metody:

  • metody czynne: metoda kierowania aktywnością, metoda ćwiczeń;
  • metody oglądowe: obserwacja i pokaz: czynnośći, przykład osobisty nauczyciela, udostępnianie sztuki: utwory muzyczne;
  • metody słowne: uczenie piosenek.

Środki dydaktyczne:

Telefon, głośniczek, pacynka „Cookie”, maskotka „Snowman”, flashcards-obrazki „toys”, historyjka obrazkowa, flashcards „weather”.

Przebieg:

I jednostka lekcyjna:

Temat: Noisy toys

  1. Powitanie piosenką „hello song”.
  2. Powtórzenie słownictwa związanego z pogodą – piosenka „How’s the weather?”
  3. Historyjka obrazkowa z postacią Cookie „Noisy toys”.
  4. Piosenka „Noisy toys”.
  5. Zabawa w szybkie reagowanie na słówko – dotykanie odpowiedniego obrazka „Noisy toys”.
  6. „I am a little snowman” – posenka z pokazywaniem.
  7. Pożegnanie piosenką „Bye, bye song”.

Leave a Reply