KONSPEKT DLA KLASY 0
OPRACOWAŁA: Joanna Dębicka
Lekcja 8 – 13 stycznia
Nazwa bloku programowego: Toys
Temat: Noisy toys
Cele główne:
- Poznanie nazw zabawek w języku angielskim;
- znajomość nazw opisujących pogodę w języku angielskim.
Cele szczegółowe: Uczeń:
- Potrafi wymienić nazwy hałaśliwych zabawek;
- wymienia nazwy opisujące pogodę w języku angielskim;
- potrafi liczyć do 10 w języku angielskim;
- śpiewa i ilustruje ruchem piosenki.
Metody:
- metody czynne: metoda kierowania aktywnością, metoda ćwiczeń;
- metody oglądowe: obserwacja i pokaz: czynnośći, przykład osobisty nauczyciela, udostępnianie sztuki: utwory muzyczne;
- metody słowne: uczenie piosenek.
Środki dydaktyczne:
Telefon, głośniczek, pacynka „Cookie”, maskotka „Snowman”, flashcards-obrazki „toys”, historyjka obrazkowa, flashcards „weather”.
Przebieg:
I jednostka lekcyjna:
Temat: Noisy toys
- Powitanie piosenką „hello song”.
- Powtórzenie słownictwa związanego z pogodą – piosenka „How’s the weather?”
- Historyjka obrazkowa z postacią Cookie „Noisy toys”.
- Piosenka „Noisy toys”.
- Zabawa w szybkie reagowanie na słówko – dotykanie odpowiedniego obrazka „Noisy toys”.
- „I am a little snowman” – posenka z pokazywaniem.
- Pożegnanie piosenką „Bye, bye song”.