KONSPEKT DLA KLASY 0
OPRACOWAŁA: mgr Joanna Dębicka
Lekcja 11 – 17 lutego
Nazwa bloku programowego: Toys
Temat: Toys
Cele główne:
- utrwalenie nazw zabawek w języku angielskim;
- znajomość nazw opisujących pogodę w języku angielskim.
Cele szczegółowe: Uczeń:
- potrafi wymienić nazwy hałaśliwych zabawek;
- wymienia nazwy opisujące pogodę w języku angielskim;
- potrafi liczyć do 10 w języku angielskim;
- śpiewa i ilustruje ruchem piosenki.
Metody:
- metody czynne: metoda kierowania aktywnością, metoda ćwiczeń;
- metody oglądowe: obserwacja i pokaz: czynnośći, przykład osobisty nauczyciela, udostępnianie sztuki: utwory muzyczne;
- metody słowne: uczenie piosenek.
Środki dydaktyczne:
Telefon, głośniczek, pacynka „Cookie”, flashcards-obrazki „toys”, flashcards „weather”, flashcards „Wheels on the bus”, nakrętki, kartki z cyframi 1-20.
Przebieg:
I jednostka lekcyjna:
Temat: Noisy toys
- Powitanie piosenką „hello song”.
- Powtórzenie słownictwa związanego z pogodą – piosenka „How’s the weather?”
- Piosenka „Noisy toys”.
- Piosenka „Wheels on the bus”.
- Liczenie do 20 na koreczkach. Wskazywanie odpowiednich cyfr na kartkach.
- Pożegnanie piosenką „Bye, bye song”.