KONSPEKT DLA KLASY III
OPRACOWAŁA: mgr Kornelia Linnsen
Lekcja 10 – 27 kwietnia
Nazwa bloku programowego: Język angielski
Temat: Expressing ability with can/can’t.
Cele główne:
- Uczeń powtarza zasady stosowanie can/can’t do wyrażania możliwości wykonania danej czynności.
- Uczeń powtarza tworzenie zdań twierdzących, pytających oraz przeczących i wie jak je używać poprawnie.
Cele szczegółowe:
- Uczeń potrafi stosować can/can’t w różnych rodzajach zdań
- Uczeń potrafi używać can/can’t do tworzenia swoich zdań.
Metody:
- Podające;
- Eksponujące.
Środki dydaktyczne:
Materiały: kserokopie ćwiczeń przygotowane przez nauczyciela.
Przebieg:
I jednostka lekcyjna:
Temat: Expressing ability with can/can’t.
- Przywitanie nauczyciela z klasą,
- Nauczyciel wprowadza uczniów w temat lekcji, powtarza dotychczasowe wiadomości na temat can/can’t oraz rozdaje karty pracy.
- Uczniowie wykonują zadania gramatyczne.
- Nauczyciel z uczniami podsumowuje wiadomości, w celu utrwalenia zdobytej na lekcji wiedzy.
- Pożegnanie nauczyciela z klas