Konspekt

KONSPEKT DLA  KLASY: O

OPRACOWAŁA: mgr Aleksandra Bielińska-Podejko

Lekcja  10 – 03 lutego

Nazwa bloku programowego: Food

Temat: Unusual food

Cele główne:

  • zapoznanie uczniów z podstawowym słownictwem dotyczącym jedzenia;
  • zainteresowanie innymi kulturami.

Cele szczegółowe

  • zna i potrafi wymienić podstawowe produkty spożywcze;
  • zapoznaje się z nietypowymi potrawami występującymi na świecie;
  • rozumie i razem z nauczycielem tłumaczy tekst czytany;
  • rozwija spostrzegawczość.

Metody:

  • metody czynne: metoda kierowania aktywnością, metoda zadań;
  • metody słowne: rozmowy, opowiadania, zagadki, objaśnienia, instrukcje.

Środki dydaktyczne:

Czytanka „Unusual food”, flashcards ilustrujące produkty spożywcze

Przebieg:

I jednostka lekcyjna:

Temat: Unusual food.

  1. Powitanie uczniów.
  2. Powtórzenie słownictwa z poprzednich zajęć.
  3. Przypomnienie podstawowego słownictwa związanego z jedzeniem.
  4. Wspólne czytanie i tłumaczenie czytanki.
  5. Zapoznanie uczniów z nowym słownictwem.
  6. Gra dydaktyczna „What is missing?”
  7. Zakończenie zajęć.

Leave a Reply