KONSPEKT DLA KLASY IV
OPRACOWAŁ: Maciej Wojciechowski
Lekcja 6 – 24 listopada
Nazwa bloku programowego: Język angielski
Temat: Present Simple and Present Continuous.
Cele główne:
- Uczeń potrafi rozróżnić czasy Present Simple i Continuous oraz zastosować je odpowiednio do kontekstu wypowiedzi.
Cele szczegółowe:
- Uczeń poznaje zasady tworzenia zdań w czasach Present Simple i Continuous;
- Uczeń poszerza słownictwo.
Metody:
- Podające;
- Eksponujące.
Środki dydaktyczne:
Materiały ze strony internetowej:
http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/grammar-practice/present-simple-and-present-continuous
Przebieg:
I jednostka lekcyjna:
Temat: Present Simple and Present Continuous.
- Przywitanie nauczyciela z klasą,
- Nauczyciel wprowadza uczniów w temat lekcji, rozdaje karty pracy, z których uczniowie dowiadują się istotne informacje odnośnie czasów Present Simple i Continuous.
- Uczniowie wykonują zadania utrwalające.
- Uczniowie grają w grę internetową, która ma na celu utrwalenie wiadomości.
- Pożegnanie nauczyciela z klasą.